måndag, oktober 27, 2008

23 år

Idag fyllde jag 23 år och det firades igår med min och Tims familj samt farfar och mormor. Tack snälla för alla fina presenter och för att ni finns där för mig! I morse blev jag firad av Tim med frukost på sängen, sång och present och nu på kvällen var vi och käkade på Pasta +. Mys!



Just nu har vi gröna toner i vårt vardagsrum med lite inslag av orange. Höstigt och fint.



Ljuslyktan kommer ifrån IKEA och blomsterarrangemanget har jag gjort själv med blommor och kruka från Blomsterlandet.



Vi bjöd på goda Tacopajer. I den minsta formen bytte jag ut köttfärsen mot Quornfärs. Smakade väldigt bra det med. Till detta serverade vi sallad, nachoschips och två olika såser. Till efterätt blev det glass med bär och nougat/kolasås. Mums!



Besticken la jag i servetter från IKEA och knöt murgröna runt.
Den blomman behövde ändå ansas.



Tack för att du finns, älskling.



Robin och Carro kom på kvällen och åt tacopaj. Glömde tyvärr ta kort när de andra var här :(



Elvis var också med.

Inga kommentarer: