lördag, januari 20, 2007

Nintendo Wii

Idag har jag haft förmånen att få testa splitternya Nintendo Wii. Min kompis Behnam fick sitt idag som var beställt sedan länge (jag vet att du tittar in här ibland Behnam ;) ) TACK för att vi fick prova :)

Jag testade bowling, tennis, boxning och bowling. Samtliga spel var riktigt roliga!! Jag tror dessutom att jag kommer ha träningsvärk imorgon då.. främst på grund av boxningen där vi alla fem hade lite olika stilar... Någon såg ut som han stod och dansade medan andra såg ut typ som att dom crawlade i simhallen..Riktigt roligt!!

Nintendo Wii är väl inget spel att spela själv, om man inte tränar vill säga. Tror faktiskt det skulle funka att ta på sig träningskläder och köra lite boxning..man blev riktigt varm och trött utav det!! Jag tror också att Nintendo Wii funkar utmärkt på förfesten, det blir många skratt och är en bra grej att göra tillsammans. Inte många nackdelar med det alls faktiskt, möjligtvis är inte grafiken fulländad men det ska bli roligt att testa typ Zelda och liknande spel. Man får en känsla som man aldrig tidigare fått genom att spela tidigare. Grymt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför skriver du inte mer? gillar din blogg.

Johanna sa...

TACK va snällt.. just nu lägger jag mesta krutet på min andra blogg: nyabebisar.blogspot.com

Den kanske inte passar riktigt alla men men... :)