söndag, februari 11, 2007

Lägenhet

Inser att det borde vara dags för en uppdatering här... Har varit dåligt med det på senaste.. Jag har faktiskt mest skrivit på min andra blogg Kändisbebisar. Men som sagt, nu kände jag att det var dags.

Det är faktiskt så att jag och T har en lägenhet på gång, vi ska flytta hemifrån :) Så nu är det dags att börja planera och sätta igång på rikigt, SÅ KUL! Jag har gjort några kollage som visar de olika rummen och vilka stilar/färger som är tänkta... Det är bara ett första utkast och jag har gjort det mest på skoj.. Men vi börjar iallafall med köket, vad tycks? (Bilden blev ganska liten men det skyller jag på Blogger. Klicka på bilden så blir den större.)

Bilder:
Tavla, www.isa.nu
Barstol, www.ellos.se
Köksmaskiner, www.obhnordica.se
Espressomaskin, sökte på google. Märket heter Krups
Lampa och bänkskiva www.ikea.se
Ljuslykta www.inreda.com

Inga kommentarer: