tisdag, juni 07, 2005

Luch

Va längesen jag skrev här, får bli bättring på det känner jag. Ska snart iväg å käka lunch med min kusin, tillfälligt hemma från svalbard där hon bor och jobbar (jo, hon är galen), samt en mycket god vän som också är kusin med min kusin. Rörigt? Lite. Det brukar ta ett tag innan de flesta förstår men hur som helst är de två trevliga tjejer.

Tvingades sätta klockan på 10 idag pga att jag skulle hinna äta frukost innan jag skulle iväg och äta lunch. Härligt :) Blir glad när solen skiner!! Nästan klarblå himmel ute...nice!

Lite inspirerad av Ebba von Sydow och andra bloggare är jag och därför tänkte jag berätta hur dagens klädsel ser ut:
Baggy miss sixty-jeans (vill ha på mig dem in i det sista, de börjar bli lite väl mörka för årstiden). Två linnen (ett grönt och ett vitt) från gina tricot. En babyblå munktröja från french connection (inköpt i london). Långt halsband i flera lager (mammas från lindex). Samt mina studentskor (köpta förra året alltså), vita vagabond med snören.

Dags att promenera ner mot centrum, ingen bil hemma idag, men pga vädret är jag inte ett dugg ledsen för det. Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: