torsdag, juni 16, 2005

VILL HA

Sitter här och kikar på bilder å läser andras bloggar :)

När man surfar runt och kollar på olika ställen så hittar man en hel del man vill ha kan jag säga!
Måste bara köpa ett par söta rosa Havaianas och rosebud-salva på läpparna verkar vara ett himla bra kompliment till läppglans!

Men mest av allt längtar jag efter mina dior-solglasögon som färdas genom Europa just nu (förhoppningsvis) Har köpt dem via flare.se och jag hoppas, hoppas, hoppas att dem kommer innan västindien, men det har dom lovat så jag får tro på det!

Ikväll ska damerna spöa Norge är det tänkt, det måste man ju se! Fotboll är alltid kul men det är jobbigt att IFK möter Sundsvall samtidigt... idag kan jag inte infinna mig på Ullevi :(
Dessutom går Dolce Vita i 5:an samtidigt, en stor favorit. Man får nog ta och kolla på reprisen där...

Nu ska jag fortsätta sukta efter kläder, smycken och schyssta accesoarer!

Inga kommentarer: