tisdag, augusti 16, 2011

Liz på besök









Jag fortsätter min semesteruppdatering. En lång helg var min fd mäklarkollega Liz här på besök från Gävle. Två av nätterna sov hon hos mig och vi hade jättekul hela helgen!

Vi började med en middag/vinkväll på stan med Åsa och Maarit. Då gick vi till Bar Himmel och fortsatte sedan till Scandic roof top bar. På fredagen besökte vi Ullared och det var riktigt, riktigt kul! Jag har aldrig varit där tidigare men det fanns ju massor som inte var skräp. Jag är positivt överraskad! Vi kom hem ganska sent på fredagen så efter lite ost och vin på min balkong blev det en sen middag på Heaven 23. Räkmacka! Sedan gick vi till Tegnérsgatan på förfest där Liz 2 kompisar var och 2 andra vänner till dem. Där efter fortsatte vi till Port du Soleil.

På lördagen gjorde vi en heldag på stan, shopping, shopping. Sedan var vi ganska möra och då blev vi inbjudna på vin hos Maarit. Sedan blev det söndag och det var dags för Liz att åka hemåt. Funderar på när jag kan besöka Gävle för jag vill gärna ses igen snart!

Inga kommentarer: