söndag, augusti 21, 2011

Bokenäset





Efter att jag varit i Trysil och hos Bjorvands tog jag sikte mot västkusten och min vän Linas land där jag tänkt stanna till och säga hej. Jag kom fram vid 9 på kvällen och hennes familj är så gästvänlig så de bad mig stanna över natten. Jag kan tillägga att de själva är 5 personer, sedan hade Lina ett par andra kompisar där, föräldrarna hade en vän där och hennes bröder ytterligare en. Fullt hus alltå! Men det var jättemysigt och vi fick en strålande dag dagen efter med sol och bad innan jag och Lina åkte hem till Göteborg igen.

3 kommentarer:

Josefin sa...

Härliga bilder som vanligt o vilken liten goding på bilderna nedanför. Det där bebissuget försvinner liksom aldrig :)

Hoppas att mötet med Jesper gick bra (givet att jag rekommenderar dig för övrigt!). Han är rätt förtegen om saker o ting o pratar ogärna i telefon, därav bristande information. Pratade dock med honom igår, tror han kånkade möbler upp på vinden eller nåt sånt :)
Hann också uppfatta att det var fotografering idag för hans flickvän ringde och var halvt hysterisk när hon skulle fylla i frågeformuläret, ha ha "vad betyder pantbrev" osv.
Du får hålla mig underrättad när den kommer ut på Hemnet!

Får nog ta o prova Putamadre iaf för drinkarnas skull, föredrar också helst fisk i matväg men gubben min lär väl vilja få i sig en tugga kött :)

Ang Mallorca, vi var ju på Cala Bona. Åker vi till Mallorca igen så blir det definitivt en annan del, man vill ju utforska resemålet ordentligt! Nästa gång får det nog bli något annat förstås, funderar på Sicilien som verkar så fint! Har du varit där?

Kram, kram
Josefin

studeravidare.se sa...

Hej,
igår började en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg och har då chansen att vinna Nya MacBook Air.

Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.

MVH Studeravidare teamet

Elins blogg sa...

Vilka härliga sommarbilder! Känns verkligen som sommaren är slut nu.. :/

Vi hade sista sommardagen i lördags tror jag.

Vad kul att du var här i Stockholm! Hade du det bra?

Hoppas allt är bra! Kramar