fredag, juni 04, 2010

Student + vinlotteri

Jag gick lite tidigare från jobbet idag för alldeles strax ska vi iväg på studentuppvaktning. Det är min brors tjej Emelie som går ut.

Lite senare ikväll ska jag på Vinlotteri hos vännen och kollegan Liz. Vi är ett gäng som träffas en gång i månaden och köper med oss varsin flaska vin som lottas ut. Idag ska vi passa på att dricka lite vin själva också och fira in helgen och sommaren. Vi har rosé/vitt vin som tema idag så jag hoppas jag får hem en eller flera flaskor :)

Jag har på mig en rosa klänning som jag köpte i Thailand. Perfekt som strandklänning men också som lite mer uppklätt med rätt tillbehör. Bättre bild än den ovan kommer förhoppningsvis men ni ser iallafall nyansen ;)

Trevlig helg!

1 kommentar:

Carro sa...

Vilken jättefin bild :)