söndag, juni 06, 2010

SATC 2 - boken

Nu är boken ovan på väg hem till mig. Jag hade helt missat den tidigare! Sex and the city 2, the stories, the fashion, the adventure känns som ett måste och jag har klickat hem den från Adlibris.

Helgen har varit bra. I fredags som sagt student och vinlotteri. Hade supertrevligt på båda ställena och kom inte hem förrän vid halv 4-tiden på natten.

Igår fikade vi på stan med Robin och Carro. Köpte med oss mat från Espresso house och för mig blev det macka med chevré och fikonmarmelad, en frapino i nya smaken melon/jordgubb efter tips från Katta samt en halv mudcake. Vi satte oss vid kanalen i solen, perfekt! Bilder finns i Carros blogg.

Vid 5-tiden åkte vi sedan hem till min vän Maria som firade sin examen inom event och sin 25-årsdag. En jätterolig kväll med god mat och härliga vänner. Även i natt var vi hemma vid 3-halv 4.

Jag kunde som tur var ta en sovmorgon till 11 i morse innan jag gick upp. Jag har jobbat och haft visning i 1,5 timma och där efter har dagen bestått av tennis och pizza här hemma. En film och lite popcorn ikväll tycker jag låter som en bra plan. Härliga helg!

Bild: www.adlibris.se

1 kommentar:

Hemma hos Katta sa...

Den där boken har jag också missat, fast jag har visserligen inte ens kommit iväg och sett filmen än... Ska göras snart ;)

Kul att du också testade nya sommarsmaken på EH. Den med mango/kokos och också supergod. Smakar precis som en Pinacolada =)

Kraam kraam