onsdag, maj 26, 2010

Thailand-bilder från Crystal beach resort

Första veckan bodde vi mitt emellan Ban Phe och Mae Lai Phim på fastlandet innanför Koh Sammet, dvs öster om Bangkok. Vi hade hyrt en stor lägenhet hemifrån och allt väldigt välordnat med vakter osv, även om det var andelslägenheter, inte hotell. På bilden ovan ser man trädgården som avslutas med poolområdet och där efter havet.

Tim en av de första dagarna.


På Crystal beach finns det både lägenheter och beach villor.


Min brors flickvän Emelie vid poolområdet.


Vid poolen ner mot havet.


Gustav och Tim.


Här är jag i poolen och man ser alla lägenheter bakom mig. Vi bodde på femte våningen.


Gustav, Emelie och pappa på balkongen.


Tim och mamma på balkongen.


Jag och Tim på balkongen innan vi ska på restaurang och fira mammas 50-årsdag. Detta är andra dagen på semestern.


Gustav och Emelie.


Mamma 50 år och pappa.


Härlig utsikt från balkongen som vi nyttjade flitigt. Lägenheten rymde kök och vardagsrum med öppen planlösning, tre sovrum samt två badrum som vi använde. Det fanns även ett till duschrum tror jag. Vi betalade 3000 SEK för en vecka. Är det någon som vill ha kontaktuppgifter till uthyraren så går det bra att kontakta mig via mail så ordnar jag det.

Fler bilder från vår härliga Thailand-resa kommer. Jag har varit lite slapp med att uppdatera men jag hoppas ni kika in på www.kändisbebisar.se så länge.

Inga kommentarer: