fredag, mars 19, 2010

Påsk-SPA

Äntligen helg efter ytterligare en 55-timmarsarbetsvecka som visserligen har varit riktigt bra med tre bokningsavtal av nyproduktion, två kontrakt och två uppdragsavtal. Ganska produktivt av mig ändå :) Mars 2010 ser ut att bli den bästa månaden hittills i min mäklarkarriär så håll tummarna för att det fortsätter så här. Vi pratar inte så hög timlön ändå, dessvärre, men det går åt rätt håll.

Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva om. I veckan har vi nämligen också hunnit boka två dagar på SPA. I påsk bär det av till Smögens havsbad där jag ska bjuda min kärlek på tvårättersmiddag, tillgång till spa- och relax, en behandling (vi har valt massage), frukostbuffé och övernattning i dubbelrum. Detta fick han i 25-årspresent. Vi passar säkert på att ta lunch någonstans längs västkusten också och har ett par ställen vi ska stanna till på. Mys!

Bild: www.aspelinramm.se

1 kommentar:

Malin sa...

Nice!! Brorsans tjej jobbade där lite tror det var förra sommaren eller sommaren innan det, hon är ju hudterapeut. Ha en så skön helg själva ska vi åka till sälen och glida lite.