söndag, mars 28, 2010

Fler inköp

Hyffsat produktiv dag idag då vi bland annat ätit god frukost, tvättat två maskiner, fått sålt vår tvättmaskin som ingick i lägenheten när vi köpte den, sett Frölunda förlora i Scandinavium, lagat lasagne som räcker till tre luncher i veckan och kollat Thailandboende med mina föräldrar samt bokat ett hotell för två nätter i Bangkok. Känner mig laddad inför kortveckan, jobbar nämligen bara måndag, tisdag, onsdag.

På bilden ovan ser ni ännu ett av mina inköp från igår. En armyinspirerad kavaj/jacka från Lindex. Jag hade spanat in den tidigare men först igår slog jag alltså till.

Bild: www.lindex.com

1 kommentar:

Hemma hos Katta sa...

Snygg! Armygrönt känns som ett säkert kort såhär på våren och jag spanade faktiskt in en liknande modell igår ;)

Gud så skönt med spa! Vi har aldrig testat havsbadet så du får rapportera om det var bra sen. Ja vi åker ner imorgon och stannar till söndag så vi kanske springer på varandra på bryggan eller på Skäret i helgen. Inga snygga ilandstigningar för mig den här gången =)

Kraaam

ps. Gud vilken mysig sjal! Sådär perfekt svepa om sig-modell och söta detaljer. Måste nog följa länken och spana in den...