tisdag, september 30, 2008

Taco-kväll

Jag hittade några fler opublicerade bilder. Dessa är tagna en mysig fredag (tror jag det var?) för några veckor sedan då jag, Tim, Robin, Carro, Daniel och Natalie åt tacos hemma hos oss. Elvis var också med så klart :)




Robin



Daniel och Natalie, nykära och allt ;)



Sötaste Elvis



Jag och Carro ville gärna spelat något spel men den idén var inte killarna lika sugna på...



Älskling



Daniel och Natalie

Till slut vill jag passa på att önska Carro och Robin en riktigt mysig resa till Barcelona dit de åker på torsdag. Jag vill se massor av bilder i bloggen sen :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack ska du ha :) Nu bär det snart av. Om ni behöver något till Elvis så finns hans hundben, leksaksboll och aktiveringsboll här hemma i garderoben i hallen. Finns även bajspåsar om ni inte råkar ha några hemma ;) Vet inte om Robin sa något om det.. PS. skulle du kunna vattna mina blommor i fönstret om de känns torra ;) jag måste vårda dem om de ska överleva. hehe.. kommer mycket bilder sen när vi kommer hem! kram kram

Anonym sa...

Det blev cykel för mig med, plus lite mage och rygg som vanligt. Cyklade väl i 30 min ungefär. Skönt.. var där vid halv 7, trodde ni hade gått redan då. kram