torsdag, september 04, 2008

Bröllop

I somras gifte sig den första av mina kusiner. Sofia och hennes norrman Jon-Einar blev herr och fru! Tyvärr har bilderna hamnat i oordning och jag får inte ordning på dem nu så det får ni stå ut med.



Här är jag och min dejt för dagen (tillika sambo Tim). Jag har en klänning från Warehouse som jag köpte på NK Coctail, där finns SÅ mycket fint! Även min mamma köpte sin klänning där,
se nedan.



Älskade pappa och mamma



Brudens far, min farbror, håller traditionsenligt tal på festen.



Brudgummen hjälper sin brud in i bilen.



Brudparet



Jon-Einar och Sofia nygifta och överösta med ris.



Alla gästerna utanför Nääs fabriker, hotell och restaurang.




Vi två



Min lillebror Gustav och hans flickvän Sofie var festfina.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va fina ni var på bröllopet :) hoppas ni kommer på vårat ;) haha..kram

Johanna sa...

Tack! Hehe, klart vi gör ;) Å ni på vårat. Kram