lördag, december 31, 2011

Gott nytt 2012!

Jag vill kika in och önska gott slut 2011 och gott nytt 2012!

Jag har haft en omtumlande år och funderar på om jag ska göra något längre inlägg om det med bilder men det får bli längre fram i så fall. Just nu är jag glad att sätta punkt för 2011. Det har varit ett bra år på många, många sätt men det känns som att det är dags att gå vidare nu. Jag ser verkligen fram emot det nya året och är motiverad till tusen!

2011 innebar ett sämre år på jobbet, en mindre lägenhet och en sambo minus. Det var året då jag trasslade till mina känslor på ett sätt som jag aldrig tidigare gjort. På pluskontot hittar vi att jag har utvecklats och förändrats som person, en hel drös med nya och gamla fantastiska vänner, en familj som kommit att betyda mer än någonsin och att jag kommit igång med träningen under hösten vilket jag planerar att fortsätta med!

Nu tänker jag avsluta året med några av dem som betyder allra mest för mig och fira in att 2012 tar sin början. Vi planerar för en kanonkväll med trerätters, mycket bubbel och raketer!
GOTT NYTT ÅR! ♥

4 kommentarer:

Elins blogg sa...

Hoppas ni hade en fantastisk kväll! Härligt att skriva av sig vad som hänt under 2011 tycker jag. För mig var det väldigt nyttigt att få bo själv hela året och jag har blivit mer självständig och växt som person.

Hoppas du har en bra helg!

Kramar!

MARIE ADELENE sa...

Fröken Flodén, jag tycker absolut att vi ska dricka vin, tell me where and when (inte lördag). Tycker absolut att det är dags för dig att börja blogga igen!!

MARIE ADELENE sa...

fattar inte vart korten tog vägen. Tog massor. men vi alla tre ser lite hejsanhoppsan ut tycker jag :P

Elins blogg sa...

Hej fina du! Vad roligt att du hörde av dig! Letade allt upp din blogg. ;) Synd att du inte bloggat något men jag vet exakt hur det är när livet ändras helt så jag förstår att du inte har fortsatt. Hoppas iallafall att du mår bra! Kramar / Elin