lördag, oktober 15, 2011

Halv 8 hos mig



Jag och tre tjejkompisar har bestämt oss för att träffas en gång i veckan och äta middag ihop enligt ett rullande schema. Den som vi är hos lagar maten. Vi har varit hos mig två gånger hittills. Första gången bjöd jag på en fiskrätt och förra gången blev det kyckling. Den som har middagen får lägga sig på valfri nivå. Hittills har det blivit huvudrätt och efterätt. Jättebra idé och skönt att slippa laga mat varje tisdag och istället få härligt sällskap och ny inspiration i köket!

Ovan får ni några glimtar från mitt vardagsrum. Gammalt slagbord med stolar från www.furniturebox.se, ljuskrona från en släkting, soffa Ektorp från IKEA, tavlor från Therese Sennerholt, soffbord från Tine K, mediamöbel och byrå Hemnes från IKEA. En matta ska tillkomma, annars känner jag mig nöjd med mitt vardagsrum. Jag trivs!

Inga kommentarer: