lördag, september 24, 2011

Timbuktu och Hoffmaestro på Skeppsholmen













På lördagkvällen hade vi köpt biljetter till konserten med Timbuktu och Hoffmaestro på Skeppsholmen. Det höll på att sluta i katastrof eftersom jag helt glömt bort att det var jag som hade ansvaret för biljetterna.... Jag hade inte med några! Som tur var hade vi köpt sådana utskriftsbara som fanns på mailen så jag fick hitta en hotellreception som kunde hjälpa mig att printa. Jag kom på detta en timma innan konserten. Puh!

Vi började ladda upp med häng i en park på lördagseftermiddagen. Vädret var fantastiskt och vi satt ovanför Drottninggatan, med utsikt över Stockholm, och drack Corona och rosé i solen!

Sedan tog vi oss till Skeppsholmen och såg en HELT FANTASTISK konsert. Jag är helt Hoffmaestrofrälst! Jag har lyssnat på dem ett bra tag men detta var första gången, men förhoppningvis inte sista, jag såg dem live. Timbuk var också bra men kunde inte alls mäta sig med dem, i mina ögon.

Inga kommentarer: