lördag, mars 07, 2009

Trysil med ett gäng kompisar

Kim och Sandra

Här mixas det drinkar

Johan och Tim


Jennie och Nina

Förra helgen åkte vi upp ett gäng kompisar till Trysil. Förutom jag och Tim var det Jennie och Kim, Nina, Johan och Sandra. Min sköna lillebror Gustav åkte med oss upp också och stannade ett par dagar i stugan innan jag körde över honom och skidlärarkompisen Felix till hans stuga i Sälen där de skulle tillbringa ytterligare ett par månader.

Vi hade superkul med tre dagars skidåkning, mycket god mat, goda drinkar, spel med mera. Det var väldigt skönt att kunna stänga av mobilen en långhelg och bara vara. Längtar redan tillbaka...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Okej tackar! Suck, tycker det är synd att han åkte ur. Men Elisabeth borde åka ut nästa vecka nu i alla fall tycker jag.

Det ser ut som att ni hade en trevlig resa!

Kramar

Anonym sa...

Spännande drink, bjuder ni på det nästa gång ;)

Låter väldigt hektiskt, min vecka är lugn och skön istället. Down-period på jobbet också med lite mindre kunder.

Vad säger du om en liten tjejkväll på fredag om killarna tänkte lana? Carro och Theres ville gärna titta förbi i alla fall :) Kraam

lisette sa...

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D

http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..

KRAM LISETTE!

Sofie sa...

Svarar här istället :)
Ska bli riktigt roligt att lyssna på honom. Tror dessutom det är en lovsångskonsert så det ska bli riktigt kul att se honom!