söndag, augusti 20, 2006

Imorgon är det dags

Då börjar jag min utbildning till fastighetsmäklare. Klockan 8 ska jag vara på plats vid stora torget i Borås.. det börjar bli lite nervöst men faktiskt inte så jättefarligt ändå. Största problemet just nu är vad jag ska ha på mig!??? Ingen aning och mycket beror det förstås på vädret. Det känns dock som jag borde bestämma mig idag med tanke på att jag ska upp klockan halv 6 imorron bitti!! Känns inte som jag kommer kunna bestämma mig då...suck.

Idag var jag å Tim å shoppade.
  • Underbara skoletter från Scorette (stavas de så!??) svarta/mörkt bruna med stora rosetter på sidorna. Jag blev kär direkt.
  • Brun flätad tjocktröja från Gant
  • Vit sjal från Åhléns
  • Säsong 3 och 4 av Sex and the city. (Har bara ett avsnitt kvar av säsong 3 nu, hehe)

Wish me luck tomorrow!!!

Inga kommentarer: