söndag, september 04, 2005

Hej konsument

Senast sett hos: Lipglossbitch
Senaste impulsköp: En brun väska från Wedins, inköpt igår.
Bästa promenad: Hemma i Lerum, naturskönt å mysigt.
Favoritdryck: Kaffe Latte, champagne
Äter lyxmiddag på: Pasta +, var där senast igår. Älskar italienskt.
Favoritgata: AVENYN!
Bästa förfestmusiken: Senaste hitsen
reser helst till: Trysil och åker skidor eller mysiga resor med pojkvännen. Senast västindien.
Gå bort-present: Är inte så bra på sånt faktiskt. En flaska vin eller champagne, kanske.
Favoritlyxartikel: Min nya Lancome-ögonskuggepalette
Älsklingsljud: När tim pratar
Senaste upptäckt i stockholm: Var där på gymnasiet för några år sedan och upptäckte att spy bar inte var så coolt längre! :)
Favoritgalleri: Har jag inte upptäckt än.
Jag gillar: Min älskling
Tidning jag gillar: Elle, Göteborgsposten mfl.
Favvosajt: Ebba von Sydow-bloggen.
Här bjuder jag mamma på middag: De får nog bli hon som bjuder mig.
Favoritförort: Lerum där jag bor
Fikar gärna på: NK, café vanilj
Favoritbutik: NK, Champagne, Victoria Arena
Lunchställe: Café Ahlséns i Lerum
Favoritgrönsak: Avocado
Favoritfärg: Blå, rosa, svart
Favoritmärke: Lancôme, Maybelline
Favoritdjur: Katter är söta, delfiner är vackra
Favvoskor:Mina nya sixty.seven stövlar och flipflops på sommaren
Klädkonto per månad: Olika
Modeförebild: Har ingen speciell
Motionerar: promenader, innebandy förr, slalom
Dyraste jag köpt: Min mobil
Favoritprodukt på systembolaget: Xider, champagne, baileys m.m.
Bästa fyllekäket: McDonalds
Dansar helst till: Schlager
Senast gnolade: Pojkvännen har på nån gammal melodi-festival låt haha.
Senaste fyndet: Lancome-gonskugga eller replayjeansen på resa
Bästa romanen: Kajsa Ingemanssons böcker
Bästa diktsamlingen: Läser inte sånt
Favoritprodukt på apoteket: Försvarets hudsalva, ipren och absolut torr!
Fulaste färgen på kläder: orange gillar jag inte
I min cd-spelare: Softrock eller radio-hits
Beställer i baren: Helrör, champagne eller shots
Användbar pryl: Dator, mobil eller min 42 tums plasmatv
Dessa vill jag ska svara på "hej konsument": Den som vill och har lite tid över!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, tänkte bara säga att jag lånade listan från dig :)