onsdag, oktober 19, 2011

Håkan på Liseberg



Jag laddar upp bilderna direkt från mobilen nu och då hamnar de lite huller om buller, det får ni ha överseende med. För ett tag sedan var jag på min första Håkan Hellström-konsert. Jag och min kollega Emma började fredagen hemma hos Marie och Henke i Guldheden. Solen sken så vi passade på att sitta lite på deras balkong. Tilltugg serverades och Henke skulle visa hur man sabrerar en champagneflaska på bästa sätt. Det gick inte riktigt som planerat...

Vi blev upphämtade av Daniel och Martin och åkte till Liseberg för att kolla Håkan. Tyvärr stod vi väldigt långt bak och man fick inte så jättemycket känsla. Det var ungefär som att kolla på TV så det får nog bli fler tillfällen... Efter konserten gick vi till El corazon och tog ett glas och åt lite tapas.

Inga kommentarer: