söndag, augusti 15, 2010

Hallmöbler


De här bilderna tog jag för ett tag sedan hemma i hallen men har glömt att visa. Spegeln hittade vi i somras på Mio och jag tycker den passar in fint ovan möbeln Hugo från Nordik.

Här hemma är det tvätt- och städdag idag. Jag hade svårt att komma igång, blir så trött och seg när det är så här varmt och kvavt men sedan fick vi ett ryck så nu är det två maskiner i torktumlaren och två i tvätten samt fräscht och fint här hemma efter dammsugning och annat. Skönt!

Laddar för att ge mig ut på en löptur strax, tycker det har varit för varmt tidigare men nu börjar det nog bli bättre temperatur för en runda. Sedan blir det nog Sushi och kanske en film?

4 kommentarer:

Anna sa...

Superfint både spegel och möbeln!

Hoppas du fick stadat och sprungit som du tänkte.

Ha en mysig käll!

Kramar

Madeleine sa...

Vad fint, gillar bordet skarpt:)

Gott med sushi, alldeles för länge sedan jag åt det.

kram

Anonym sa...

Härligt när det är städat och tvättat!! Jag bjuder på födelsedagsmiddag kl 15 nästa söndag. Om ni har vägarna förbi.
Hälsningar gamla fastern Eva

Elins blogg sa...

Ser fint ut :)

Nej jag skulle heller inte tacka nej till en sådan båt ;)

Kul att du köpte tidskriftsamlarna och hoppas att du blev nöjd :) Visst har de fina och bra förvaringsgrejer.

Kramar ha en bra dag!